logo propix analytics

Analytics

by propix group.

Podmínky Použití

PRÁVO NA PŘÍSTUP A POUŽÍVÁNÍ SOFTWARU

1.1 S výhradou podmínek této Smlouvy a za předpokladu, že Zákazník bude po celou dobu dodržovat její podmínky, včetně placení Poplatků, Společnost tímto uděluje Zákazníkovi nevýhradní, nepřenosné právo a licenci po dobu trvání této Smlouvy k přístupu a používání Služeb a Dokumentace v souladu s touto Smlouvou pro účely:

1.1.1 Oprávněných uživatelů;

1.1.2 Kapacity služby; a

1.1.3 výhradně pro interní obchodní účely Zákazníka.

1.2 Pro účely bodu 1.1 výše Společnost poskytne Zákazníkovi administrativní e-mail a heslo k účtu Zákazníka, aby mu umožnila přístup k Softwaru. Společnost si vyhrazuje právo odmítnout registraci nebo zrušit hesla, která považuje za nezabezpečená.

1.3 Zákazník je povinen:

1.3.1 zajistit, aby ke Službám a Dokumentaci přistupovali pouze jeho Oprávnění uživatelé;

1.3.2 neposkytovat sublicence, nepřevádět ani nezapůjčovat Služby nebo Dokumentaci;

1.3.3 zajistit, aby přístupové kódy byly uchovávány v bezpečí a důvěrnosti; a

1.3.4 zajistit, aby Služby byly používány pouze řádným způsobem a k zákonným účelům v souladu s touto Smlouvou.

1.4 Pro vyloučení pochybností, Zákazník nemá žádná práva na přístup nebo používání objektového nebo zdrojového kódu Softwaru.

1.5 Společnost může kdykoli pozastavit přístup Zákazníka ke Službám, pokud zjistí technické, provozní nebo bezpečnostní riziko spojené s tímto přístupem.

1.6 Společnost je oprávněna kdykoli provést audit používání Služeb Zákazníkem a Zákazník je povinen poskytnout Společnosti přístup (s přiměřeným předstihem) do jakýchkoli prostor, k zařízení, záznamům a systémům Zákazníka za účelem zjištění souladu Zákazníka s podmínkami Smlouvy.

1.7 Zákazník bere na vědomí, že poskytované Služby jsou založeny na tom, že Společnost není povinna poskytovat žádnou podporu ani úrovně služeb v souvislosti s jakoukoli ze Služeb.

OMEZENÍ A ODPOVĚDNOSTI

2.1 Zákazník nesmí, přímo ani nepřímo: (i) kopírovat, upravovat, překládat nebo vytvářet odvozená díla založená na Službách (s výjimkou rozsahu výslovně povoleného Společností nebo autorizovaného v rámci Služeb), rozebírat, dekompilovat nebo zpětně analyzovat celý Software nebo jakoukoli jeho část či prvek (tzv. reverse engineering), s výjimkou případů povolených platnými zákony, které nelze vyloučit dohodou mezi stranami; (ii) přistupovat ke Službám nebo k jakékoli jejich části za účelem vývoje konkurenčního produktu nebo služby; (iii) používat Služby k přijímání, ukládání nebo přenášení materiálu nebo dat, která jsou obscénní, výhružná, urážlivá, diskriminační, hanlivá nebo porušují důvěrnost, porušují práva duševního vlastnictví nebo jiná práva, dávají podnět k jakémukoli právnímu jednání proti Společnosti v jakékoli jurisdikci nebo jsou jinak nezákonná; (iv) přenášet, zavádět nebo povolovat zavedení jakéhokoli Škodlivého softwaru nebo Zranitelnosti; a (v) odstraňovat jakákoli vlastnická upozornění nebo štítky, a pokud má Společnost důvodné podezření, že došlo k porušení tohoto ustanovení, může pozastavit přístup Zákazníka ke Službám a Dokumentaci.

2.2 Zákazník prohlašuje, zavazuje se a zaručuje, že bude používat Služby pouze v souladu se standardními zveřejněnými zásadami Společnosti, které jsou v dané době v platnosti („Zásady“), a se všemi platnými zákony a předpisy. Zákazník se tímto zavazuje odškodnit a chránit Společnost proti všem nárokům, požadavkům, nákladům (včetně nákladů na plné odškodnění), škodám, ztrátám, závazkům, vyrovnáním a výdajům, které Společnosti vzniknou v důsledku nároku, který vyplývá z údajného porušení výše uvedeného nebo jinak z používání Služeb Zákazníkem nebo z porušení Služeb. Ačkoli Společnost nemá žádnou povinnost monitorovat používání Služeb Zákazníkem, může tak činit a může zakázat jakékoli používání Služeb, o kterém se domnívá, že může být (nebo je údajně) v rozporu s výše uvedeným.

2.3 Zákazník je povinen: (i) poskytnout Společnosti veškerou spolupráci, pomoc a přístup k informacím a prostorám, a to včas, jak může Společnost požadovat, aby mohla plnit své povinnosti podle této Smlouvy; (ii) být zodpovědný za svá síťová připojení, telekomunikační spojení (včetně přístupu k internetu) a systémy v souvislosti se Službami a zajistit, aby splňovaly požadavky stanovené Společností čas od času; (iii) zajistit a udržovat veškeré ostatní licence a povolení nezbytná pro přístup a používání Služeb Společností; (iv) zabránit neoprávněnému přístupu ke Službám a neprodleně informovat Společnost, jakmile se o takovém neoprávněném přístupu dozví; a (v) dodržovat všechny platné zákony v souvislosti se svými činnostmi podle této Smlouvy.

2.4 Zákazník je odpovědný za veškeré vybavení spolu s jeho údržbou a jakýmikoli doplňkovými službami potřebnými k připojení, přístupu nebo jinému používání Služeb, včetně, bez omezení, modemů, hardwaru, serverů, softwaru, operačních systémů, sítí, webových serverů a podobně (souhrnně „Vybavení Zákazníka“). Zákazník je rovněž odpovědný za udržování bezpečnosti Vybavení Zákazníka, zákaznického účtu, hesel (včetně, ale nikoli výhradně, administrativních a uživatelských hesel) a souborů a za veškeré použití zákaznického účtu nebo Vybavení Zákazníka s vědomím či souhlasem Zákazníka nebo bez nich.

2.5 Zákazník bere na vědomí, že Služby mohou podléhat omezením, zpožděním a jiným problémům spojeným s používáním takových komunikačních prostředků a Společnost za ně nenese žádnou odpovědnost.

DŮVĚRNOST

3.1 Aniž jsou dotčena jakákoli jiná práva a opravné prostředky, které může mít, každá strana bude považovat za důvěrné jakékoli Důvěrné informace druhé strany a nebude takové Důvěrné informace sdělovat třetí straně ani je jakkoli používat (jinak než při plnění této Smlouvy) bez předchozího písemného souhlasu druhé strany.

3.2 Každá strana souhlasí s tím, že výše uvedené se nevztahuje na žádné informace, které přijímající strana může doložit, že: (i) jsou nebo se stanou obecně dostupnými veřejnosti; (ii) byly v držení přijímající strany nebo jí byly známy před jejich obdržením; (iii) jí byly oprávněně sděleny bez omezení třetí stranou, nebo (iv) byly nezávisle vyvinuty bez použití jakýchkoli Důvěrných informací druhé strany; nebo (v) jsou triviální a/nebo zřejmé.

3.3 Nic v této Smlouvě nebrání straně ve zveřejnění Důvěrných informací: (i) těm ze svých vedoucích pracovníků a zaměstnanců, kteří je přiměřeně potřebují znát, aby tato strana mohla plnit své povinnosti podle této Smlouvy, za předpokladu, že tato strana zajistí, aby tito vedoucí pracovníci a zaměstnanci dodržovali ustanovení této doložky; (ii) svým právním zástupcům, účetním, znalcům, pojistitelům a jiným odborným poradcům podléhajícím povinnosti mlčenlivosti; a (iii) jak je vyžadováno, aby strana zveřejnila informace na základě příkazu jakéhokoli soudu příslušné jurisdikce nebo v souvislosti s jakýmkoli řízením takového soudu nebo jinak na základě zákona nebo nařízení majícího sílu zákona nebo pravidel nebo jakéhokoli regulačního orgánu.

3.4 Zákazník povoluje Společnosti, aby na Zákazníka odkazovala a používala jeho logo k identifikaci Zákazníka jako příjemce Služeb v propagačních materiálech Společnosti.

PLATBA POPLATKŮ

4.1 Zákazník je povinen platit Společnosti Poplatky za Služby v souladu s touto Smlouvou. Veškeré Poplatky a platby, které má Zákazník uhradit podle této Smlouvy, jsou uvedeny bez DPH a jakýchkoli jiných daní, které je Zákazník povinen uhradit, pokud je to relevantní, ve výši a způsobem stanoveným platnými právními předpisy.

4.2 Pokud používání Služeb Zákazníkem překročí Kapacitu služby, je Společnost oprávněna účtovat Zákazníkovi dodatečnou částku rovnající se Poplatkům za takové použití a Zákazník souhlasí s úhradou dodatečných poplatků způsobem zde uvedeným.

4.3 Společnost si vyhrazuje právo změnit Poplatky s nejméně třicetidenním (30) předchozím písemným upozorněním Zákazníkovi (které může být zasláno e-mailem), přičemž takové změny Poplatků nabývají účinnosti až dnem uplynutí Počátečního období služby nebo jakéhokoli Období obnovení. Po obdržení oznámení o změně Poplatků může Zákazník podle svého uvážení vypovědět Smlouvu s nejméně patnáctidenní (15) předchozí písemnou výpovědí Společnosti. Taková výpověď může nabýt účinnosti až dnem uplynutí Počátečního období služby nebo jakéhokoli Období obnovení.

4.4 Pokud se Zákazník domnívá, že mu Společnost fakturovala nesprávně, musí kontaktovat Společnost nejpozději do šedesáti (60) dnů od data faktury. Zákazník není oprávněn vznášet dotazy k fakturám starším než šedesát (60) dnů.

4.6 Zákazník je povinen uhradit Společnosti celkovou částku každé faktury v českých korunách (Kč) (pokud se Společnost písemně nedohodne jinak) bankovním převodem do čtrnácti (14) dní od data příslušné faktury.

4.7 Pokud Zákazník neuhradí jakoukoli platbu v termínu splatnosti, může Společnost účtovat úrok ve výši 1,5 % měsíčně z jakékoli neuhrazené částky plus veškeré náklady na vymáhání.

4.8 Pokud je platba jakékoli částky dlužné Zákazníkem po splatnosti o 5 nebo více dnů nebo dojde k Události finanční tísně, může Společnost: (i) pozastavit přístup ke Službám a právo na jejich používání; a/nebo (ii) změnit podmínky stanovené v této doložce 4, včetně zkrácení lhůty pro platbu stanovené v doložce 4.6, a to s nejméně 5denním předchozím upozorněním Zákazníkovi.

4.9 Veškeré částky dlužné Společnosti podle této Smlouvy budou uhrazeny v plné výši bez jakéhokoli započtení, srážky, vzájemného nároku, odpočtu nebo zadržení jakéhokoli druhu, s výjimkou případů vyžadovaných zákonem.

DOBA TRVÁNÍ A UKONČENÍ SMLOUVY

5.1 Tato Smlouva nabývá účinnosti dnem účinnosti a s výhradou dřívějšího ukončení v souladu s jejími podmínkami trvá do konce Počátečního období služby a poté pokračuje po sobě jdoucí období stejné délky jako Počáteční období služby („Období obnovení“), pokud a dokud nebude ukončena kteroukoli stranou, která dá druhé straně písemnou výpověď s nejméně třicetidenní (30) výpovědní lhůtou, přičemž takové ukončení může nabýt účinnosti pouze dnem uplynutí Počátečního období služby nebo jakéhokoli Období obnovení.

5.2 Aniž jsou dotčena jakákoli jiná práva nebo opravné prostředky, které může mít, a kromě jakýchkoli jiných práv na ukončení, může kterákoli strana tuto Smlouvu kdykoli s okamžitou platností ukončit písemnou výpovědí druhé straně, pokud druhá strana:

5.2.1 dopustí se nenapravitelného podstatného porušení této Smlouvy;

5.2.2 dopustí se podstatného porušení této Smlouvy, které je možné napravit, ale nenapravila takové porušení do třiceti (30) dnů od obdržení písemného oznámení od vypovídající strany, která to požaduje; nebo

5.2.3 postihne ji Událost platební neschopnosti.

5.3 Společnost může tuto Smlouvu kdykoli s okamžitou platností ukončit písemnou výpovědí Zákazníkovi, pokud:

5.3.1 platba jakékoli částky dlužné Zákazníkem je po splatnosti o 14 a více dní;

5.3.2 Zákazník pozastaví nebo ukončí, nebo hrozí pozastavením nebo ukončením, provozování veškeré nebo podstatné části svého podnikání; nebo

5.3.3 dojde k Události finanční tísně.

5.4 Ukončení nebo uplynutí této Smlouvy se nedotkne: (i) žádných práv nebo povinností, které vznikly před datem jejího ukončení nebo uplynutí; nebo (ii) další platnosti jakéhokoli ustanovení této Smlouvy, které je výslovně nebo implicitně zamýšleno tak, aby vstoupilo v platnost nebo zůstalo v platnosti po ukončení nebo uplynutí.

5.5 Po ukončení nebo uplynutí této Smlouvy: (i) zanikají veškerá práva na přístup a používání Služeb udělená Společností podle této Smlouvy a přístup Zákazníka ke Službám a Dokumentaci (včetně přístupu k Zákaznickým datům); a (ii) Společnost vystaví fakturu na všechny zbývající Poplatky a Zákazník uhradí tuto fakturu v souladu s bodem 4.6.

ZÁRUKA A VYLOUČENÍ ODPOVĚDNOSTI

6.1 Společnost je povinna (i) plnit své povinnosti podle této Smlouvy s přiměřenou dovedností a péčí; a (ii) Software bude fungovat v podstatě tak, jak je popsáno v Dokumentaci.

6.2 Bez ohledu na bod 6.1 Společnost nezaručuje ani neprohlašuje, že: (i) Software bude bez chyb, přerušení, virů, Zranitelností nebo omylů; (ii) Software bude dostupný 100 % času; nebo (iii) Software bude kompatibilní s jakýmikoli zařízeními nebo softwarem, které nejsou výslovně označeny jako kompatibilní v této Smlouvě nebo Dokumentaci.

6.3 Zákazník přebírá odpovědnost za výběr Softwaru, aby splňoval jeho požadavky a dosahoval zamýšlených výsledků, za výsledky získané používáním Softwaru Zákazníkem jeho jménem a za závěry z takového použití vyvozené. Záruka v bodě 6.1 se nevztahuje na rozsah jakékoli neshody, která je způsobena používáním Služeb v rozporu s pokyny Společnosti, nebo úpravou či změnou Služeb jakoukoli stranou jinou než Společností.

6.4 Jakákoli data aktivace nebo plnění služeb poskytnutá Společností jsou uvedena v dobré víře, ale jsou pouze odhady a čas v tomto ohledu není podstatný.

6.5 Společnost nenese žádnou odpovědnost podle bodu 6.1 ani jinak, pokud selhání vznikne v důsledku Vyloučené události.

ODŠKODNĚNÍ ZA PORUŠENÍ PRÁV DUŠEVNÍHO VLASTNICTVÍ

7.1 Bez ohledu na jakékoli jiné ustanovení této Smlouvy, veškerá práva duševního vlastnictví (dále jen “PDV“) k Softwaru a Dokumentaci nebo vyplývající ze Služeb nebo jakýchkoli jiných služeb poskytovaných Společností nebo jejím jménem („PDV Společnosti“) patří výhradně Společnosti a/nebo jejím poskytovatelům licencí a Zákazník k nim nemá žádná práva kromě omezených práv na přístup a používání udělených v souladu s výslovnými podmínkami této Smlouvy. Pokud by i přes to Zákazník získal jakákoli PDV Společnosti (včetně jakýchkoli nových PDV Společnosti), Zákazník tímto postupuje veškerá taková PDV Společnosti na Společnost.

7.2 S výhradou bodu 9 a zbytku tohoto bodu 7 odškodní Společnost Zákazníka za částku přiznanou proti Zákazníkovi jako náhradu škody soudem příslušné jurisdikce nebo zaplacenou Zákazníkem při vyrovnání nároku vzniklého v důsledku porušení práv duševního vlastnictví třetí strany Společností.

7.3 Ustanovení bodu 7.2 se nepoužijí: (i) pokud Zákazník nedodrží bod 7.4; nebo (ii) v souvislosti s jakoukoli událostí nebo nárokem, který lze přičíst Vyloučené události.

7.4 Ustanovení bodu 7.2 se nepoužijí, pokud Zákazník: (i) neprodleně neinformuje Společnost o jakémkoli skutečném, potenciálním, hrozícím nebo údajném porušení nebo nároku; (ii) nedá Společnosti výhradní pravomoc bránit se nebo urovnat (podle uvážení Společnosti) veškeré nároky a vést veškerá jednání, řízení a soudní spory a neučiní žádné přiznání odpovědnosti ani neuzavře kompromis nebo nesouhlasí s jakýmkoli urovnáním jakéhokoli nároku na porušení bez předchozího písemného souhlasu Společnosti; a (iii) neposkytne veškerou pomoc a informace přiměřeně požadované Společností v souvislosti s jakýmkoli potenciálním nebo skutečným nárokem a, pokud to Společnost požaduje, nepřipojí se k jakémukoli soudnímu nebo jinému řízení týkajícímu se takového porušení.

7.5 Pokud jsou Služby v důsledku nároku na porušení práv duševního vlastnictví shledány soudem příslušné jurisdikce jako porušující práva nebo pokud se Společnost domnívá, že porušují práva, může Společnost podle vlastního uvážení a na vlastní náklady (i) nahradit nebo upravit Služby tak, aby neporušovaly práva, za předpokladu, že taková úprava nebo náhrada obsahuje v podstatě podobné vlastnosti a funkčnost, (ii) získat pro Zákazníka licenci k dalšímu používání Služeb, nebo (iii) pokud žádná z předchozích možností není komerčně proveditelná, ukončit tuto Smlouvu a práva Zákazníka podle ní a poskytnout Zákazníkovi náhradu veškerých předplacených, nevyužitých poplatků za Služby. Tento bod 7.5 představuje jediné a výhradní opravné prostředky Zákazníka v souvislosti s jakýmkoli takovým nárokem nebo tvrzením.

ZÁKAZNICKÁ DATA A DATA O POUŽÍVÁNÍ

8.1 Zákazník je vlastníkem veškerých práv, nároků a podílů na Zákaznických datech. Zákazník nese výhradní odpovědnost za zákonnost, integritu, přesnost a kvalitu Zákaznických dat.

8.2 Společnost je oprávněna ukládat, kopírovat a používat Zákaznická data v rozsahu nezbytném pro plnění svých povinností a uplatňování svých práv podle této Smlouvy.

8.3 Zákazník zaručuje a prohlašuje Společnosti, že Zákaznická data a jejich použití Společností v souladu s podmínkami této Smlouvy neporuší žádné zákony, neporuší práva duševního vlastnictví žádné osoby ani jiná práva, ani nezpůsobí žádný důvod k žalobě proti Společnosti v jakékoli jurisdikci. Jakékoli porušení tohoto bodu Zákazníkem bude považováno za nenapravitelné podstatné porušení této Smlouvy pro účely bodu 5.2.1.

8.4 Zákazník je po celou dobu odpovědný za zálohování svých vlastních dat (včetně Zákaznických dat) a zajistí, aby veškerá Zákaznická data byla řádně zálohována na jeho vlastních systémech.

8.5 S výhradou bodu 9.3 nenese Společnost žádnou odpovědnost za jakékoli zveřejnění nebo neoprávněný přístup k Zákaznickým datům způsobený jakoukoli třetí stranou (s výjimkou subdodavatelů Společnosti).

8.6 Zákazník se zavazuje odškodnit a chránit Společnost po celou dobu proti všem nárokům, požadavkům, nákladům (včetně právních nákladů na základě plného odškodnění), výdajům, ztrátám a závazkům, které Společnosti vzniknou v důsledku nároku vyplývajícího z porušení bodu 8.3 Zákazníkem.

8.7 Bez ohledu na cokoli opačného má Společnost právo shromažďovat a analyzovat data a další informace týkající se poskytování, používání a výkonu různých aspektů Služeb a souvisejících systémů a technologií (včetně, bez omezení, informací týkajících se Zákaznických dat a dat z nich odvozených) a Společnost je oprávněna (během i po skončení platnosti této Smlouvy) (i) používat takové informace a data ke zlepšení a vylepšení Služeb a pro jiné účely vývoje, diagnostiky a nápravy v souvislosti se Službami a dalšími nabídkami Společnosti a (ii) zveřejňovat taková data pouze v agregované nebo jinak anonymizované formě v souvislosti se svou obchodní činností. Žádná práva ani licence se neudělují, s výjimkou případů výslovně uvedených v této Smlouvě.

OMEZENÍ ODPOVĚDNOSTI

9.1 S výhradou bodů 9.2 a 9.3 je celková souhrnná Odpovědnost Společnosti za veškeré nároky jakéhokoli druhu vzniklé z této Smlouvy nebo v souvislosti s ní omezena na 125 % Poplatků (bez DPH a jakýchkoli jiných daní a výdajů).

9.2 Bez ohledu na jakékoli jiné ustanovení této Smlouvy, avšak s výhradou bodu 9.3, Společnost nenese žádnou Odpovědnost, ať už ji utrpí Zákazník nebo jakákoli třetí strana, za jakoukoli:

9.2.1 přímou nebo nepřímou ztrátu nebo poškození: (i) zisku; (ii) příjmů; (iii) obchodu; (iv) smluv; (v) příležitostí; (vi) dat; (vii) dobrého jména; (viii) pověsti; a (ix) užívání;

9.2.2 zbytečně vynaložené náklady;

9.2.3 nepřímou nebo následnou ztrátu nebo škodu;

9.2.4 ztrátu nebo škodu utrpěnou Zákazníkem v důsledku nároku vzneseného třetí stranou, s výjimkou případů uvedených v bodě 7.2.

9.3 Odpovědnost Společnosti nebude omezena ani vyloučena žádným ustanovením této Smlouvy ani jinak v rozsahu zakázaném nebo omezeném zákonem a zejména nic nevylučuje ani neomezuje její Odpovědnost:

9.3.1 za podvodné zkreslení nebo jiný podvod.

9.3.2 za smrt nebo újmu na zdraví způsobenou její nedbalostí v rozsahu zakázaném zákonem; nebo

9.4 Povinnosti Společnosti týkající se standardů a kvality Služeb jsou stanoveny pouze ve výslovných podmínkách této Smlouvy. Všechny ostatní povinnosti, záruky, podmínky, ustanovení a závazky týkající se kvality Služeb, které jsou Společnosti uloženy zákonem (včetně, bez omezení, podmínek vyplývajících ze zákona, zvykového práva nebo jinak), jsou vyloučeny, s výjimkou rozsahu, v jakém je takové vyloučení zakázáno nebo omezeno zákonem, a Software a Dokumentace jsou poskytovány „tak, jak jsou“.

OSOBNÍ ÚDAJE

10.1 Strany berou na vědomí a souhlasí s tím, že není záměrem stran, aby Společnost zpracovávala osobní údaje jménem Zákazníka v souvislosti s touto Smlouvou. Bez ohledu na to se strany dohodly, že v rozsahu, v jakém je Společnost povinna zpracovávat osobní údaje jménem Zákazníka, bude každá strana plnit své povinnosti podle článku 28 příslušného GDPR, jak je to relevantní.

VYŠŠÍ MOC

11.1 Společnost nenese odpovědnost (a neporuší smlouvu) za jakékoli zpoždění nebo neplnění svých povinností podle této Smlouvy, pokud takové zpoždění nebo neplnění vyplývá z okolností mimo její přiměřenou kontrolu, včetně, ale nikoli výhradně, stávek, výluk nebo jiných protestních akcí (ať už se týkají pracovní síly Společnosti nebo jakékoli jiné strany), vyšší moci, epidemií, pandemií, občanských nouzových stavů, války, nepokojů, občanských nepokojů, teroristických činů, krádeží, úmyslného poškození, dodržování jakéhokoli zákona nebo vládního nařízení, pravidla, předpisu nebo pokynu, rozsudku nebo soudního příkazu nebo omezení vývozu nebo dovozu, selhání jakékoli vlády nebo veřejného orgánu udělit nezbytnou licenci nebo souhlas, nehody, selhání nebo poruchy zařízení, strojů, systémů nebo vozidel, přírodních katastrof, požáru, povodní, extrémních povětrnostních podmínek, výpadku proudu, selhání telekomunikačních sítí, hackerských útoků, útoků typu odepření služby, útoků nebo infekcí viry nebo jiným Škodlivým softwarem nebo selhání dodavatelů nebo subdodavatelů („Událost vyšší moci“) a jakékoli časové harmonogramy nebo data pro plnění takových povinností budou prodlouženy tak, aby zohlednily dopad Události vyšší moci.

RŮZNÁ USTANOVENÍ

12.1 Pokud se kterékoliv ustanovení této Smlouvy ukáže jako nevymahatelné nebo neplatné, bude toto ustanovení omezeno nebo odstraněno v minimálním nezbytném rozsahu tak, aby tato Smlouva jinak zůstala v plné platnosti a účinnosti a byla vymahatelná.

12.2 Zákazník nesmí bez předchozího písemného souhlasu Společnosti postoupit, převést, zatížit, zadat subdodavateli nebo prohlásit svěřenský fond nad veškerými nebo některými svými právy a povinnostmi vyplývajícími z této Smlouvy.

12.3 Společnost může bez souhlasu převést, postoupit, převést, zatížit, zadat subdodavateli nebo prohlásit svěřenský fond nad veškerými nebo některými svými právy a povinnostmi vyplývajícími z této Smlouvy. Zákazník je povinen uzavřít jakoukoli dokumentaci, kterou Společnost přiměřeně požaduje k provedení takových převodů na třetí strany.

12.4 Každá strana bere na vědomí a souhlasí, že: (i) při uzavírání této Smlouvy se nespoléhá a nebude mít žádný opravný prostředek ve vztahu k jakémukoli prohlášení, ujištění, záruce (v každém případě, ať už učiněné z nedbalosti nebo nevinně) nebo porozumění jakékoli osoby (ať už je stranou této Smlouvy či nikoli), které není výslovně uvedeno v této Smlouvě; a (ii) žádná strana nebude mít nárok na nevinné nebo nedbalostní zkreslení nebo nedbalostní prohlášení na základě jakéhokoli prohlášení, ujištění, záruky nebo jiného ustanovení, které je výslovně uvedeno v této Smlouvě.

12.5 V důsledku této Smlouvy nevzniká žádné zastoupení, partnerství, společný podnik ani pracovní poměr a Zákazník nemá žádné oprávnění jakéhokoli druhu zavazovat Společnost v jakémkoli ohledu.

12.6 Jakékoli oznámení učiněné podle této Smlouvy musí být v písemné formě (s vyloučením faxového přenosu) a může být doručeno (i) jeho zanecháním na adrese; nebo (ii) jeho zasláním předplacenou prioritní poštou nebo doporučenou zásilkou; (iii) nebo e-mailem na adresu určeného příjemce. Adresa a e-mailová adresa strany pro doručování oznámení je adresa a e-mailová adresa uvedená v této Smlouvě nebo jiná adresa, kterou strana určí oznámením učiněným v souladu s tímto bodem. Oznámení se považuje za doručené, (i) pokud je doručeno osobně, v okamžiku, kdy je oznámení zanecháno na adrese příjemce; nebo (ii) pokud je zasláno předplacenou prioritní poštou nebo doporučenou zásilkou, čtyřicet osm hodin od data odeslání; nebo (iii) pokud je zasláno e-mailem, v okamžiku odeslání. Pokud takové domnělé doručení není v pracovní době (mezi 9:00 a 17:00 od pondělí do pátku v den, který není státním svátkem v místě doručení), oznámení se považuje za doručené při příštím zahájení pracovní doby.

12.7 Žádné ustanovení této Smlouvy nemůže vymáhat osoba, která není její smluvní stranou.

12.8 Žádná změna této Smlouvy nebude účinná, pokud a dokud nebude provedena písemně a podepsána každou ze stran této Smlouvy nebo jejich jménem řádně pověřenými zástupci.

12.9 Tato Smlouva se řídí právem České republiky.

12.10 Smluvní strany se neodvolatelně dohodly, že soudy České republiky budou mít výhradní pravomoc řešit jakýkoli spor, který může vzniknout z této Smlouvy nebo v souvislosti s ní, a že tedy jakékoli řízení může být vedeno u těchto soudů.

Už jste blízko k zajištění lepšího přehledu pro vaše firemní data!

Potřebujeme po vás informace, které jsou nezbytné pro hladké spuštění...

Super! Nyní nám sdělte něco o vaší společnosti

Bez ní by nebylo možné aplikaci využívat...

Výborně! Všechno důležité již máme!

Avšak pokud máte čas, vyplňte prosím i následující políčka... Pomohou nám pochopit naše zákazníky lépe. Díky tomu tak naše služby budou o to lepší i právě pro vás.

Už jste blízko k zajištění lepšího přehledu pro vaše firemní data!

Potřebujeme po vás informace, které jsou nezbytné pro hladké spuštění...

Super! Nyní nám sdělte něco o vaší společnosti

Bez ní by nebylo možné aplikaci využívat...

Výborně! Všechno důležité již máme!

Avšak pokud máte čas, vyplňte prosím i následující políčka... Pomohou nám pochopit naše zákazníky lépe. Díky tomu tak naše služby budou o to lepší i právě pro vás.

Ozvěte se nám!

Zanechte nám zde vaše údaje, urychleně se vám ozveme s volnými termíny.